مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 18:122022-03-03سياسي

برون سپاری خدمات ثبتی به دفاتر اسناد رسمی از سوی قوه قضاییه


معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به در ایجاد تحولات اساسی در حوزه دفاتر ثبت اسناد رسمی از سوی قوه قضاییه، - ایسنا/آذربایجان شرقی معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به در ایجاد تحولات اساسی در حوزه دفاتر ثبت اسناد رسمی از سوی قوه قضاییه، گفت: برون سپاری خدمات ثبتی و تفویض این خدمات به دفاتر ثبت اسناد رسمی در این چارچوب طراحی و اجرایی می شود.

حسن بابایی در سفر استانی به آذربایجان شرقی، در نشست مشترک با رییس و اعضای هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران آذربایجان شرقی افزود: در برون سپاری خدمات ثبتی موافقت ریاست محترم قوه قضاییه را هم اخذ کرده ایم و امیدواریم بخشی از دغدغه های مالی سردفتران از این رهگذر مرتفع شود.

وی تاکید کرد: از اعضای کانون سردفتران و دفتریاران آذربایجان شرقی درخواست می کنم، اگر موارد دیگری به غیر از 20 خدمت ثبتی در نظر گرفته شده برای تفویض، به ذهنشان رسید، مراتب را به کمیته برون سپاری سازمان اسناد و املاک کشور اعلام کنند تا مورد بررسی قرار دهیم.

وی تاکید کرد: پیشنهاد مشخص ما در همین رابطه این است که در ادارت کل ثبت اسناد و املاک استان ها کمیته فناوری تشکیل شود تا در جریان برون سپاری ها، دانش و فرایندهای لازم، حداقل به دفتریاران انتقال د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برون سپاری خدمات ثبتی به دفاتر اسناد رسمی از سوی قوه قضاییه

برون سپاری خدمات ثبتی به دفاتر اسناد رسمی از سوی قوه قضاییه