مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 18:072022-03-03اقتصادي

بیش از 102 میلیارد تومان تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد در خراسان جنوبی پرداخت شد


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: 102 میلیارد و 86 میلیون تومان تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در سال جاری به نیازمندان این استان پرداخت شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: 102 میلیارد و 86 میلیون تومان تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در سال جاری به نیازمندان این استان پرداخت شده است.

محمد عرب، امروز پنجشنبه 12 اسفند در حاشیه همایش ملی فرهنگ قرض الحسنه که به مناسبت روز ترویج فرهنگ قرض الحسنه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رییس کمیته امداد کشور و خیرین ممتاز قرض الحسنه استان برگزار شد، اظهار کرد: این تسهیلات در بخش های اشتغال، مسکن، حمایتی و فرهنگی پرداخت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: در بخش اشتغال از ابتدای سال جاری تاکنون 753 فقره تسهیلات به مبلغ 18 میلیارد و 80 میلیون تومان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به پرداخت هزار و 950 فقره تسهیلات مسکن از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت بیان کرد: این تسهیلات به منظور خرید، احداث و تکمیل مسکن پرداخت شده که ارزش آن 26 میلیارد و 660 میلیون تومان بوده است.

وی اظهار داشت: در بخش حمایتی نیز 6 هزار و 625 فقره تسهیلات به مبلغ 41 میلیارد و 76 میلیون تومان به عنوان وام های ضروری به نیازمندان پرداخت شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 102 میلیارد تومان تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد در خراسان جنوبی پرداخت شد

بیش از 102 میلیارد تومان تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد در خراسان جنوبی پرداخت شد