مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 17:072022-03-03حوادث

مسمومیت 4 اردبیلی در اثر نشت گاز مونوکسید کربن


دراثر نشت گاز مونوکسید کربن 4 اردبیلی مسموم و راهی بیمارستان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این حادثه که بعد از ظهر پنجشنبه در خیابان حافظ اردبیل روی داد، با مداخله مرکز عملیات و هدایت بحران فوریت های پزشکی استان اردبیل، 4 نفر مسموم با گاز مونوکسید کربن به بیمارستان منتقل شدند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار کرد: امروز طی تماس با اورژانس، یک مورد حادثه مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در چهار راه حافظ به سمت سه راه دانش اردبیل اعلام و بلافاصله امدادگران اورژانس با آمبولانس 115 به محل حادثه اعزام شدند.

مصدومان حادثه توسط آمبولانس فوریت های پزشکی به بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل منتقل شدند و اقدامات درمانی برای بهبود وضعیت این مصدومان در حال انجام است.

گاز مونوکسید کربن، گازی سمی است که از سوختن ناقص کربن ایجاد می شود و رنگ و بوی خاصی ندارد به همین دلیل آن را قاتل خاموش می نامند.

اولین عوارض تنفس این گاز، سوزش چشم ها و سپس احساس خواب آلودگی، خستگی، سرگیجه، تهوع، سیاهی چشم ها و در نهایت بیهوشی و خفگی است.

کودکان، سالمندان، افراد با سابقه بیماری های قلبی و ریوی و مبتلا به بیماری های خونی بیشتر از سایرین دچار عوارض ناشی از مسمومیت با گاز مونوکسید کربن می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسمومیت 4 اردبیلی در اثر نشت گاز مونوکسید کربن

مسمومیت 4 اردبیلی در اثر نشت گاز مونوکسید کربن