مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 16:572022-03-03سياسي

صنایع تبدیلی در بابل تقویت شود


استاندار مازندران حوزه اقتصادی را مهمترین سنگر جهاد در حال حاضر دانست و گفت: تقویت صنایع تبدیلی در بابل مورد توجه قرار گیرد.

- ، سید محمود حسینی پور عصر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار بابل با بیان اینکه شهرستان بابل در کشور الگو و منحصربفرد ودارای جوانان انقلابی است، افزود: متأسفانه درسال های اخیر این جوانان در بحث مدیریت ورود پیدا نکردند درحالی که جوانان باید بداند که مهمترین سنگر انقلابی در حال حاضر حوزه اقتصادی است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: شهرستان بابل دارای شخصیت های بزرگی است که باید پای کار بیایند و در توسعه اقتصادی و جهش نقش آفرینی کند و این جهش زمانی امکان پذیر خواهد بود که از ظرفیت های موجود برای توانمندسازی این شهرستان بهره گیری گرفته شود.

حسینی پور بیان کرد: نگاه دولت مردمی در ایران قوی نگاه عدالت محور در تمام اقشار جامعه بوده است و گرایش به صنایع تبدیلی در شهرستان باید در اولویت قرار گیرد و کارگروهای عملی و پژوهشی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: صنعت آمایش شهرستان برای پیشرفت باید در دستور کار مدیران قرار گیرد تا در آینده ای نزدیک این شهرستان باید متفاوت تر از سالیان گذشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع تبدیلی در بابل تقویت شود

صنایع تبدیلی در بابل تقویت شود