مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 16:072022-03-03اقتصادي

افتتاح 24 واحد مسکونی در روستای احمدی بوشهر


24 واحد مسکونی روستای احمدی بوشهر به همت انجمن خیرین مسکن ساز تأمین اعتبار و اهدایی زمین از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعتبار 2میلیارد و152 میلیون تومان و زیربنای مفید 1648مترمربع در12 بلوک 2واحدی افتتاح شد.

- ایسنا/بوشهر 24 واحد مسکونی روستای احمدی بوشهر به همت انجمن خیرین مسکن ساز تأمین اعتبار و اهدایی زمین از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعتبار 2میلیارد و152 میلیون تومان و زیربنای مفید 1648مترمربع در12 بلوک 2واحدی افتتاح شد.

استاندار بوشهر در آیین افتتاح 24 واحد مسکونی روستای احمدی بوشهر از سوی انجمن خیران مسکن ساز استان با قدردانی از اقدام ارزشمند این نهاد در تأمین مسکن محرومان اظهار کرد: از همکاری بنیاد مسکن و دیگر دستگاه ها در تسریع ساخت این واحدهای مسکونی قدردانی می شود.

احمد محمدی زاده باتأکید بر حمایت انجمن خیران مسکن ساز استان بوشهر بیان کرد: خیران مسکن ساز تمام وقت و عمر خود را در حل مشکلات محرومان جامعه بدون هیچ چشم داشت دنیوی می گذارند که حمایت از این قشر مورد تأکید است.

وی خدمات خیران مسکن ساز را با روحیه انقلابی، اسلامی و جهادی را مورد ستایش قرار داد و افزود: کمک و حمایت انجمن خیران مسکن ساز و فعالان این عرصه و تأمین زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن محرومان و تسهیلات بانکی ارزان قیمت در اولویت قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 24 واحد مسکونی در روستای احمدی بوشهر

افتتاح 24 واحد مسکونی در روستای احمدی بوشهر