مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 15:472022-03-03حوادث

عاملان قتل یکی از اعضای دفتر امام جمعه اهل سنت چابهار دستگیر شدند


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش پلیس آگاهی چابهار 2 نفر از عاملان اصلی قتل مسلحانه یکی از اعضای دفتر امام جمعه اهل سنت آن شهرستان پس از 25 روز فرار دستگیر شدند.

- زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش پلیس آگاهی چابهار 2 نفر از عوامل اصلی قتل یکی از اعضای دفتر امام جمعه اهل سنت این شهرستان پس از 25 روز فرار دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار احمد طاهری اظهار داشت: در تاریخ 16 بهمن ماه سال جاری در پی تیراندازی و قتل مسلحانه یکی از اعضای دفتر امام جمعه اهل سنت چابهار در خیابان شهید باهنر آن شهرستان توسط سرنشینان مسلح و ناشناس یک دستگاه سواری پژو پارس بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی مذکور قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی چابهار با تلاش شبانه روزی و جمع آوری سرنخ های موجود موفق شدند 2 نفر از عاملان اصلی این جنایت را شناسایی و تلاش گسترده ای را برای دستگیری آنها آغاز کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سرانجام با اشراف اطلاعاتی تیم رسیدگی کننده به پرونده، مخفیگاه این 2 متهم شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه پس از 25 روز فرار دستگیر شدند.

وی تاکید کرد: متهمان دستگیر شده که چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند با اقرار به جنایت ارتکابی اظهار داشتند با پیشنهاد سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان قتل یکی از اعضای دفتر امام جمعه اهل سنت چابهار دستگیر شدند

عاملان قتل یکی از اعضای دفتر امام جمعه اهل سنت چابهار دستگیر شدند