مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 15:422022-03-03اقتصادي

چگونه کمیسیون تلفیق با ایجاد منابع موهومی، به تداوم دلار 4200 تومانی پرداخت؟


با ایجاد منابع موهومی در کمیسیون تلفیق برای تخصیص ارز 4200 تومانی، عملا دست دولت در سال آینده بسته خواهد شد و نتیجه آن عدم تحقق منابع و در نتیجه استقراض از بانک مرکزی و چاپ پول و نهایتا تحمیل تورم بیشتر به مردم است که باید به طور جد نمایندگان مجلس نسبت به .

- مسئله ارز 4200 تومانی و حذف ارز چندنرخی در اقتصاد از زمان شروع این سیاست ارزی با مخالفت قشر وسیعی از کارشناسان همراه بود؛ حالا نیز دولت سیزدهم از زمان روی کار آمدن و وجود مسائل بی شمار در فرآیند اعطای ارز 4200 تومانی از امضا های طلایی در تخصیص ارز گرفته تا فروش کالا های اساسی به مردم با قیمت آزاد؛ تصمیم به حذف ارز 4200 تومانی گرفته است.

این تصمیم از آن جهت مناسب است که به بحث ارز چندنرخی در اقتصاد و سواستفاده های آن پایان می دهد و زمینه ایجاد بهره وری در تولید داخل را فراهم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی ؛ با روی کار آمدن دولت سیزدهم، یکی از اصلی ترین رویکرد های دولت، مقابله با فساد ها و امضا های طلایی ایجاد شده در مسیر اقتصاد مردمی بود.

امری که مجلس با اصلاح ساختار مجوز های کشور شروع کرد و وزارت اقتصاد نیز مصرانه به دنبال اجرای آن و حذف امضا های طلایی دستگاه های دولتی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه کمیسیون تلفیق با ایجاد منابع موهومی، به تداوم دلار 4200 تومانی پرداخت؟

چگونه کمیسیون تلفیق با ایجاد منابع موهومی، به تداوم دلار 4200 تومانی پرداخت؟