مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 15:072022-03-03سياسي

درخواست غریب آبادی از مدیرکل سازمان جهانی بهداشت


دبیر ستاد حقوق بشر در دیدار با دکتر تدروس آدهانوم مدیرکل سازمان جهانی بهداشت، به بیماران تالاسمی و بیماران پروانه ای اشاره و از پایبندی شرکت ها و کشورهای اروپایی به تحریم ها انتقاد جدی کرد و از مدیرکل سازمان بهداشت جهانی خواست تا در این زمینه مداخله نماید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد حقوق بشر، کاظم غریب آبادی معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر که برای شرکت در نشست 49 شورای حقوق بشر در ژنو حضور دارد، با دکتر تدروس آدهانوم، مدیرکل سازمان جهانی بهداشت دیدار و گفت وگو کرد.

در این ملاقات، دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان مهمترین اقدامات در حوزه تحقق حق سلامت و بهداشت و دستاوردهای ایران در حوزه مقابله با کرونا و واکسیناسون، افزایش نرخ امید به زندگی، کاهش مرگ و میر در کودکان، تعداد بیمارستان ها و تخت های فعال، تعداد دانشگاه ها و دانشکده های پزشکی و دانشجویان و اعضای هیات علمی، میزان پوشش شبکه های بهداشت در مناطق روستایی و شهری و سایر خدمات حوزه سلامت را تشریح و این پیشرفت ها را دستاوردهایی مهم در شرایطی دانست که ایران تحت تحریم های ظالمانه آمریکا قرار دارد.

غریب آبادی به اقدامات قهرآمیز یکجانبه و آثار منفی آن بر حق حیات و حق بهداشت و حقوق کودکان و بیماران بویژه بیماری های خاص یا نادر اشاره و استثنای بشردوستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست غریب آبادی از مدیرکل سازمان جهانی بهداشت

درخواست غریب آبادی از مدیرکل سازمان جهانی بهداشت