مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 14:422022-03-03فناوري

اینترنت در بهمیی داد مردم را درآورد/سرعت لاکپشتی در شهر و روستا


وضعیت نامناسب آنتن دهی تلفن همراه و سرعت لاک پشتی اینترنت در شهر لیکک از توابع شهرستان بهمیی و روستاهای اطراف آن باعث گلایه اهالی در روزهای سخت کرونایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی؛ ضعف زیرساخت ها و به روز نبودن تجهیزات مخابراتی، آنتن دهی شبکه تلفن همراه را با مشکلات متعددی روبرو کرده که این امر باعث شده  آنتن دهی ضعیف و سرعت اینترنت بسیار کند در شهرستان بهمیی و روستاهای آن را شاهد باشیم.

با شیوع ویروس کرونا بسیاری از فعالیت ها دچار مشکل شده و همه از ترس به خطر افتادن سلامت خود و خانواده مجبور به وضع محدودیت ها در زندگی روزمره شدند.

یکی از بسترهای لازم در وضعیت شیوع ویروس کرونا برای اعمال محدودیت های ضروری وجود بستر اینترنت مناسب و مطمئن است، شهرستان بهمیی نه تنها اینترنت خوبی ندارد بلکه از ابتدایی ترین موضوع یعنی آنتن دهی خوبی بهره نمی برد.

برخورداری از بستر اینترنت مناسب در شرایط کرونایی، با توجه به غالب بودن جمعیت روستایی و وضعیت پراکندگی روستاهای شهرستان از ضروریات به شمار می رود.

اما آنچه در این شرایط هم از مناطق شهری و روستایی شاهد آن هستیم نه تنها اینترنت ضعیف بلکه آنتن دهی بسیار ضعیفی در شهر و به خصوص روستاهای شهرستان شاهد هستیم به طوری که در خود شهرستان و در مرکز شهر نقاط زیادی هستند که برای ارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت در بهمیی داد مردم را درآورد/سرعت لاکپشتی در شهر و روستا

اینترنت در بهمیی داد مردم را درآورد/سرعت لاکپشتی در شهر و روستا