مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 14:022022-03-03اقتصادي

اعطای تسهیلات ارزان قیمت برای اجرای طرح اصلاح نژاد دام در خلخال


مسئول عمران و آبادانی بنیاد علوی در جنوب استان اردبیل گفت: بنیاد علوی برای اجرای طرح اصلاح نژاد دام در جنوب استان اردبیل تسهیلات بلاعوض و ارزان قیمت اعطا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید فتاحی ظهر پنجشنبه در بازدید از اجرای طرح اصلاح نژاد دام سبک در شهرستان خلخال اظهار کرد: این بنیاد در راستای افزایش بهره وری دامداری ها، طرح اصلاح نژاد دام سبک را در خلخال با موفقیت اجرا کرد.

وی تصریح کرد: این طرح تاکنون در بین یک هزار دام سبک دامداری های این شهرستان اجرا و نتیجه آن افزایش بهره وری دام و رونق اقتصادی بهره برداران بخش دامداری این منطقه بوده است.

مسئول عمران و آبادانی بنیاد علوی در جنوب استان اردبیل با دعوت از متقاضیان اجرای این طرح در شهرستان خلخال برای استفاده از تسهیلات در نظر گرفته شده، گفت: برای اجرای طرح اصلاح نژاد دام بنیاد علوی به ازای هر یک رأس دام سبک 9 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و همچنین تسهیلات بانکی ارزان قیمت با بازپرداخت طولانی مدت و لحاظ یک سال تنفس با سقف یک میلیارد و 200 میلیون ریال در اختیار دامداران متقاضی اجرای این طرح قرار می دهد.

فتاحی با اشاره به اجرای طرح های اشتغال زای بنیاد علوی در کنار مشارکت در اجرا و تکمیل طرح های عمرانی در بخش های مختلف فضای آموزشی، ورزشی، تأمین آب شرب روستایی و احداث سدهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات ارزان قیمت برای اجرای طرح اصلاح نژاد دام در خلخال

اعطای تسهیلات ارزان قیمت برای اجرای طرح اصلاح نژاد دام در خلخال