مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 14:022022-03-03حوادث

حمله پلنگ به 3 مرد سنگسری/ حال مصدومان مساعد است


بخشدار شهمیرزاد با بیان اینکه یک پلنگ گرسنه روز گذشته به سه مرد سنگسری حمله کرد، گفت: در نهایت جدال حال این افراد و پلنگ مشاهده شده خوب گزارش می شود.

- ، کریم علایی ظهر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل بخشداری شهمیرزاد با بیان اینکه روز چهارشنبه سه مرد سنگسری به قصد گردشگری و طبیعت گردی عازم ارتفاعات شهرستان مهدی شهر می شوند، ابراز داشت: این سه فرد کنار جاده محدوده گردنه بشم-ده صوفیان با یک قلاده پلنگ مواجه شدند.

وی بابیان اینکه ناگهان این پلنگ به این افراد حمله کرده است، افزود: این سه مرد سنگسری زخمی و دچار جراحت شدند ولی آسیب جدی به آن ها وارد نشده است.

بخشدار شهمیرزاد با بیان اینکه این افراد در نهایت با محیط بانی منطقه تماس گرفتند و ماجرا را شرح دادند، ابراز داشت: به نقل از آن ها پلنگ نیز آسیب ندیده است علایی با بیان اینکه شهروندان سنگسری بعد از تماس با اورژانس به بیمارستان کوثر سمنان برای مورد مداوا منتقل شدند، در ادامه تصریح کرد: حال عمومی آن ها مساعد گزارش شده است.

وی افزود: سه نفر طبیعت گرد که مورد حمله پلنگ قرار گرفتند حسین شمسیان و حسین جباریان و محمد شکری بودند که حال عمومی آن ها خوب هست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله پلنگ به 3 مرد سنگسری/ حال مصدومان مساعد است

حمله پلنگ به 3 مرد سنگسری/ حال مصدومان مساعد است