مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 13:572022-03-03اجتماعي

ایجاد 1357 فضای ورزشی درون مدرسه ای در کشور/ تلاش برای تحقق «مدرسه تمام ساحتی»


معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: برنامه ریزی برای ایجاد هزار و 357 فضای ورزشی درون مدرسه ای در مدارس کشور انجام شده تا عدالت تربیت بدنی در مدارس کشور محقق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصادق ستاری فرد پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح 70 مدرسه پویا و 95 اتاق بهداشت خراسان رضوی در مشهد اظهار کرد: باید از ظرفیت وجود بارگاه رضوی در زمینه تعلیم و تربیت بهره ببریم و دانش آموزانی در تراز بالا تربیت شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش افزود: در اجرای طرح مدرسه پویا، نقوش رنگی بر حیاط دبستان ها و دیوارهای آن طراحی شده است و برخی بازی ها مانند لی لی، بازی های ایستگاهی، پرشی و رقابتی ایجاد شده است تا دانش آموزان را به تحرک وا دارد.

وی بیان کرد: این طرح با شاداب سازی حیاط و فضای مدارس، زمینه مناسب برای ساماندهی فعالیت های دانش آموزان در ساعات تفریح را فراهم می کند تا دانش آموزان ضمن انجام فعالیت های بدنی ساده از فواید و اثرات ورزش و بازی بهره مند شوند.

ستاری فرد با بیان این که نهضت ملی ایجاد فضای ورزشی درون مدرسه ای با هدف تحول در نشاط و پویایی دانش آموزان کشور آغاز شده است، خاطرنشان کرد: از الزامات تربیت تمام ساحتی، داشتن مدرسه و فضای آموزشی تمام ساحتی است به این معنا که هر مدرسه باید دارای نمازخانه، کت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 1357 فضای ورزشی درون مدرسه ای در کشور/ تلاش برای تحقق «مدرسه تمام ساحتی»

ایجاد 1357 فضای ورزشی درون مدرسه ای در کشور/ تلاش برای تحقق «مدرسه تمام ساحتی»