مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 13:572022-03-03اجتماعي

وزش توفان با سرعت 90 کیلومتر در شرق اصفهان / برف در غرب می بارد


مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: توفان با سرعت 60 تا 90 کیلومتر در شرق اصفهان می وزد و کاهش دید افقی را به همراه خواهد داشت.

- با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف و وقع توفان لحظه ای در استان اصفهان طی امروز و فردا اظهار داشت: بر این اساس پیش بینی های لازم برای مدیریت بحران های احتمالی انجام شده است.

وی با بیان اینکه بارش باران و برف در غرب و جنوب استان به ویژه مناطق همجوار با استان های مجاور پیش بینی شده است، افزود: برای محورهای شرقی استان نیز به ویژه در محورهای نایین، سجزی، کنار گذر شرق و اردستان نیز توفان لحظه ای همراه با گرد و غبار با سرعت 60 تا 90 کیلومتر بر ساعت پیش بینی شده است که کاهش دید افقی را به همراه دارد.

تقویت تیم های نظارتی و امدادی در سطح استان اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه تقویت تیم های نظارتی و امدادی را در محورهای نایین، سجزی، اردستان و کنار گذر شرق داشته ایم، افزود: ماشین آلات امدادی نیز در این مناطق و مناطق غرب و جنوب استان مستقر و تجهیز شده اند.

وی با بیان اینکه در شهر اصفهان نیز امشب و صبح فردا بارش باران پیش بینی شده است، ابراز داشت: شهرداری باید در حالت آماده باش قرار داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش توفان با سرعت 90 کیلومتر در شرق اصفهان / برف در غرب می بارد

وزش توفان با سرعت 90 کیلومتر در شرق اصفهان / برف در غرب می بارد