مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 13:272022-03-03سياسي

120 پایگاه نیکوکاری آماده دریافت کمک های مردم استان سمنان است


مدیرکل کمیته امداد سمنان بابیان اینکه 120 پایگاه نیکوکاری آماده دریافت کمک های مردم استان است، گفت: این کمک ها قبل از شروع سال نو به دست نیازمندان می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی بحیرایی ظهر پنجشنبه در مراسم آغاز جشن نیکوکاری در گفتگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن بیان اینکه برای سال جاری 120 پایگاه نیکوکاری آماده دریافت کمک های مردم استان سمنان است، ابراز داشت: این پایگاه ها و مراکز نیکوکاری در مراکز اصلی شهرها، میعادگاه نماز جمعه و مدارس و مساجد استان سمنتان برپا هستند.

وی بابیان اینکه مردم نوع دوست استان سمنان می توانند هدیه نقدی و غیر نقدی خودشان را به یکی از این مراکز تحویل دهند، افزود: طبق برنامه ریزی این هدایا قبل از شروع سال نو به دست نیازمندان خواهد رسید.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه این پایگاه ها از 12 لغایت 14 اسفندماه برپا هستند، ابراز داشت: مردم استان سمنان می توانند کمک های خود تا پایان سال به کمیته امداد تحویل یا واریز کنند و جشن نیکوکاری تنها به این سه روز خلاصه نمی شود.

بحیرایی بابیان اینکه مردم استان سمنان در غم و شادی همشهریان و هموطنان خود شریک هستند، تصریح کرد: هدف از برپایی جشن نیکوکاری نیز جمع آوری کمک های مردمی برای خانواده های نیازمند است که امیدواریم همانند سنوات گذشته مشارکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 پایگاه نیکوکاری آماده دریافت کمک های مردم استان سمنان است

120 پایگاه نیکوکاری آماده دریافت کمک های مردم استان سمنان است