مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 13:072022-03-03دانش

ثبت نام دوره فراگیر کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور کردستان آغاز شد


رییس دانشگاه پیام نور کردستان با اشاره به اینکه ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر در این دانشگاه از 10 اسفند آغاز شده است، گفت: ظرفیت این دوره دانشگاه برای پذیرش در این مقطع 500 نفر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، یعقوب احمدی رییس دانشگاه پیام نور کردستان ظهر امروز در نشست با خبرنگاران، اظهار کرد: ثبت نام در دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از 10 اسفند آغاز شده و تا بیستم همین ماه ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند دفترچه راهنمای ثبت نام این دوره را  از سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.

sanjesh.

org دریافت کنند.

وی با بیان اینکه چهار مرکز پیام نور کردستان در شهرستان های سنندج، سقز، مریوان و بیجار در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می کنند، اضافه کرد: ظرفیت پذیرش دانشجو دوره فراگیر کارشناسی ارشد در این مراکز 500 نفر در 25 رشته محل است.

رییس دانشگاه پیام نور کردستان  ادامه داد: از تعداد مذکور 9 رشته مربوط به دانشگاه پیام نور مرکز سنندج با ظرفیت پذیرش 200 نفر است.

احمدی افزود: 9 رشته دانشگاه پیام نور مرکز سنندج شامل ادبیات عرب، جامعه شناسی، جغرافیای سیاسی گرایش ژئوپلیتیک، جغرافیای سیاسی گرایش مطالعات ایران، روانشناسی تربیتی، روانشناسی عمومی، زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات فارسی گرایش ویرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام دوره فراگیر کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور کردستان آغاز شد

ثبت نام دوره فراگیر کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور کردستان آغاز شد