مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 12:572022-03-03سياسي

پایه گذاری دکترین مهدویت در گفتمان فرهنگی دولت سیزدهم


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه دکترین مهدویت در دولت پایه گذاری شده است، گفت: با تقویت مبانی انقلاب یک گام به انقلاب حضرت ولیعصر (عج) نزدیک می شویم.

- فومن- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه دکترین مهدویت در دولت پایه گذاری شده است، گفت: با تقویت مبانی انقلاب یک گام به انقلاب حضرت ولیعصر (عج) نزدیک می شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا ثقتی پیش از ظهر پنج شنبه در همایش ادبی موعود ویژه ایام عید مبعث و نیمه شعبان در فومن، اظهار کرد: در بحث انقلاب با بررسی اطلس مبارزاتی استان گیلان به این موضوع می رسیم که اولین اعتصاب ها، تجمعات و رویدادهای انقلابی مربوط به شهرستان فومن بوده است.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس نیز شهرستان فومن از جمله شهرهای پیشرو برای حضور در جبهه های جنگ بوده است، افزود: فومن در حوزه برگزاری رویدادهای فرهنگی و ادبی نیز پیشگام بوده و مفاخر بزرگی در سطح ملی و فرا ملی معرفی کرده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه امروز نیز شاهد هستیم که فومن در برگزاری همایش ادبی با موضوع موعود نیز پیشرو از سایر نقاط استان است، گفت: با توجه به سیاست های جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در زمینه تمرکز زدایی در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری این همایش در دنب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایه گذاری دکترین مهدویت در گفتمان فرهنگی دولت سیزدهم

پایه گذاری دکترین مهدویت در گفتمان فرهنگی دولت سیزدهم