مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 12:172022-03-03فناوري

مشکل اختلال ارتباط همراه اول و اینترنت در سیروان برطرف می شود


با اتمام حفاری و کابل گذاری و همچنین تکمیل فیبر نوری، مشکل قطع ارتباط همراه اول و اینترنت در شهرستان سیروان برطرف می شود و با اتمام این پروژه یکی از خواسته های مردمی محقق خواهد شد.

- ایسنا/ایلام فرماندار شهرستان سیروان گفت: با اتمام حفاری و کابل گذاری و همچنین تکمیل فیبر نوری، مشکل قطع ارتباط همراه اول و اینترنت در شهرستان سیروان برطرف می شود و با اتمام این پروژه یکی از خواسته های مردمی محقق خواهد شد.

علیرضا رییسی در بازدید از اجرای پروژه فیبر خاکی مسیر کارخانه سیمان تا روستای سفید خانی با بیان اینکه در گذشته اکثر روستاها و مناطق این شهرستان با مشکل قطعی اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه مواجه بودند، اظهار کرد: شهرستان سیروان از لحاظ زیرساخت ها با مشکلات فراوانی روبروست و قبلا آنچنان که باید و شاید به آن توجه نشده است.

وی با اشاره به اینکه تلاش می شود مشکلات زیرساختی این شهرستان در زمینه های مختلف برطرف شود تا مردم به آرزوی دیرینه خود برسند، افزود: تکمیل فیبرنوری روستاهای شهرستان سیروان به طول 15 کیلومتر توسط اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و با همکاری شرکت مخابرات استان در حال اجراست.

فرماندار سیروان با بیان اینکه این پروژه با پیشرفت فیزیکی 80 درصد در حال اجراست و با اتمام این پروژه مشکل قطعی ارتباط همراه اول و اینترنت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل اختلال ارتباط همراه اول و اینترنت در سیروان برطرف می شود

مشکل اختلال ارتباط همراه اول و اینترنت در سیروان برطرف می شود