مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 12:122022-03-03سياسي

جدیت در آزادسازی سواحل، الگوی خوبی برای اصلاحات خودرویی


رییس جمهور روز گذشته 8 دستور برای حل مشکلات صنعت خودروسازی صادر کرد که به اعتقاد کارشناسان اگر جدیتی که دولت در آزادسازی سواحل داشت را در بحث خودروسازی هم ادامه دهد سال آینده شاهد یک اتفاق خوب دیگر به نفع مردم خواهیم بود.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس، کامران شیرازی: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در دیدار سال جاری جمعی از تولیدکنندگان کشور و مسئولین اقتصادی و صنعتی، نسبت به نامناسب بودن کیفیت خودرو انتقاد کردند و فرمودند: ما در برخی از محصولات داخلی متأسفانه شاهد این هستیم که به کیفیت توجه نمی شود، این خیلی بد است، این همه حمایت در طول این سالها از صنعت خودرو در کشور شده خب کیفیت خودرو خوب نیست، مردم ناراضی اند درست هم می گویند، حق با مردم است، یعنی اعتراض مردم به جا است، این صنعت نتوانسته رضایت مشتری را جلب کند.

اینکه در طی سال های گذشته چه افرادی و اتفاقاتی موجب عدم رشد صنعت خودروسازی کشور شده از مسائلی است که بارها موجب بحث کارشناسان قرار گرفته اما به اعتقاد خیلی از این کارشناسان تا کنون هیچ گاه عزم جدی ای برای حل مشکل وجود نداشته است.

با این حال به نظر می رسد با توجه به انتقاد رهبر معظم انقلاب از وضعیت خودروسازی دولت سیزدهم عزم خود را برای حل مشکلات این صنعت جزم کرده است و در همین راستا هم دیدیم آیت الله سید ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیت در آزادسازی سواحل، الگوی خوبی برای اصلاحات خودرویی

جدیت در آزادسازی سواحل، الگوی خوبی برای اصلاحات خودرویی