مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 11:572022-03-03سياسي

کاهش طلاق و افزایش ازدواج معیار فرمانداران است


یکی از معیارهای ارزیابی فرمانداران شهرستان های فارس در سال 1401 کاهش طلاق و افزایش ازدواج در شهرستان های استان خواهد بود.

- محمدهادی ایمانیه پنج شنبه 12 اسفند در اولین همایش خانواده متعالی که در دانشگاه شیراز برگزار شد، گفت: تدبیر نماینده ولی فقیه در فارس برای رونمایی از برش مهندسی فرهنگی استان اقدام قابل توجهی است.

استاندار فارس افزود: در سال 1401 شاهد افزایش اقدامات شهرداری شیراز در محله های مسجد محور خواهیم بود که در تعالی طرح خانواده متعالی سهم بسزایی دارد.

او اضافه کرد: در صحنه عمل امروز شاهد اجرا کردن بسیاری از امور هستیم و حمایت از خانواده امر بسیار مهمی است زیرا حفظ کیان خانواده به حفظ جامعه می انجامد.

استاندار فارس تاکید کرد: تشکیل خانواده موجب ایجاد مسئولیت بیشتری در فرد می شود و حتی دانشجویان متاهل نیز با مسئولیت بیشتر در درس خواندن موفق تر عمل می کنند.

ایمانیه با اشاره به جهش ملی مسکن بیان کرد: در دیدار با ریاست جمهوری بر تشویق به تاهل در این طرح تاکید کردم و برای مجردها خواستار ثبت نام در این طرح شدم تا سند و کلید در زمان ازدواج به این ثبت نام کنندگان ارائه شود که مورد توافق قرار گرفت.

او ادامه داد: از سیاست های اصلی فارس، تشکیل خانواده و حفظ خانواده است و با تدبیر مسئول نهاد ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش طلاق و افزایش ازدواج معیار فرمانداران است

کاهش طلاق و افزایش ازدواج معیار فرمانداران است