مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 11:522022-03-03اقتصادي

شهرداری و میراث فرهنگی برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی همکاری می کنند


شهرداری شهرکرد و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری در راستای هماهنگی و برنامه ریزی جهت استقبال از بهار و ارائه خدمات به مسافران و گردشگران هم اندیشی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدتقی جاپلقی صبح امروز در نشست هم اندیشی شهرداری و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در راستای هماهنگی و برنامه ریزی جهت استقبال از بهار و ارائه خدمات به مسافران و گردشگران، گفت: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و افزایش گردشگران و مسافران در نقاط مختلف کشور، اهمیت ارائه خدمات مطلوب به ویژه خدمات گردشگری دوچندان می شود و احساس رضایت گردشگران در ایام نوروز تا حد بسیار بالایی می تواند در مقوله جذب گردشگر موثر باشد.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه رضایتمندی گردشگران در سفر به استان و شهر شهرکرد انگیزه حضور دوباره و زمینه سازی برای انتخاب استان به عنوان مقصد گردشگران را فراهم می کند، افزود: بنابراین با فرارسیدن نوروز و گسترش مسافرت ها اجرای طرح های مختلف در راستای آرامش و دسترسی آسان مسافران به امکانات در افزایش رضایتمندی گردشگران حائز اهمیت است.

 وی بیان کرد: با توجه به اینکه امسال پس از 2 سال درگیری با ویروس کرونا نخستین سالی است که شاید به دنبال واکسیناسیون عمومی و در صورت بهبود وضعیت امکان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری و میراث فرهنگی برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی همکاری می کنند

شهرداری و میراث فرهنگی برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی همکاری می کنند