مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 11:372022-03-03سياسي

راه توسعه کشور ما از دانشگاه فرهنگیان می گذرد


رییس دانشگاه فرهنگیان لرستان می گوید: راه توسعه کشور از دانشگاه فرهنگیان می گذرد - علی جودکی آقایی در نشست با معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان با توجه به شرایطی که دارد همه دستگاه ها باید تلاش کنند که این دانشگاه جایگاه واقعی خودش را پیدا کند وی با راه توسعه کشور ما از دانشگاه فرهنگیان می گذرد، تاکید کرد اگر از دانش و ترتیب دانشجویان این دانشگاه مسامحه شود در آینده دود این غفلت به چشم فرزندان خودمان می رود.

جودکی آقایی با بیان اینکه تمام توجه دانشگاه فرهنگیان این است که که بعد فرهنگی را برجسته کند، تصریح کرد: هر مرکزی بین 15 تا 16 کانون فرهنگی دارد و فعالیت های خوبی در این مراکز اجرا می شود.

رییس دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت: دانش آموختگان این دانشگاه را رصد می کنیم و به جرات می گویم فارغ التحصیلان این دانشگاه بهترین هستند.

وی در ادامه یادآور شد: دانشگاه فرهنگیان لرستان امسال در حوزه های مختلف رتبه چهارم را در بین 31 استان کسب کرده است.

جودکی آقایی با بیان اینکه حدود 1960 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، افزود: 18 عضو هیات علمی و 234 استاد در حال تدریس داریم.

همچنین در این نشست امین آزادبخت، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان با اشاره به ظرفیت های این نهاد تصریح کرد: در حوزه فعالیت ها، اشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه توسعه کشور ما از دانشگاه فرهنگیان می گذرد

راه توسعه کشور ما از دانشگاه فرهنگیان می گذرد