مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 11:272022-03-03اجتماعي

مشکل آب گراش ظهر امروز به طور کامل مرتفع می شود


معاون آب آبفا فارس از رفع کامل مشکل آبرسانی به شهر گراش خبر داد و گفت: ساعت 6 صبح امروز مشکل به طور کامل مرتفع شد و ساعت 12 ظهر آبرسانی به این شهرستان انجام می شود.

- وحید حق شناس در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز با اشاره به اینکه شهر گراش از خط انتقال آبی که از سد سلمان فارسی به سمت لار می رود بهره مند می شود، اظهار داشت: از دو روز پیش به دلیل وجود رسوبات در حوضچه، شیر تخلیه در این مسیر دچار مشکل و شکستگی شد.

وی با بیان اینکه خط این مسیر بسیار طولانی است و120 کیلومتر طول دارد، گفت: به محض اطلاع از شکستگی، علت بروز مشکل در دست بررسی قرار گرفت و نسبت به رفع آن اقدام شد اما چون مسیر طولانی است رفع مشکل زمان بر  بود.

حق شناس با اشاره به اینکه سحرگاه روز گذشته مشکل برطرف و آبگیری اولیه انجام شد گفت: به دلیل طولانی بودن مسیر آبگیری زمان بر است و تا صبح امروز به طول انجامید.

معاون آب آبفا فارس تاکید کرد: در حال حاضر مخزن شهر گراش در حال پر شدن است و تا 12 ظهر امروز مشکل به طور کامل برطرف شده و آب در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه از لحظه شروع مشکل تا رفع آن 48 ساعت زمان صرف شد، افزود: به محض قطعی آب چاه های رزرو مورد بهره برداری قرار گرفته و وارد مدار شدند بنابراین قطعی کامل اتفاق نیفتاد بلکه با کمبود آب مواجه بودیم که امروز برطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آب گراش ظهر امروز به طور کامل مرتفع می شود

مشکل آب گراش ظهر امروز به طور کامل مرتفع می شود