مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 10:372022-03-03سياسي

کاهش میانگین سنی ائمه جمعه به 42 سال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علی نوری سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، با اشاره به برخی فعالیت های این نهاد در سال جاری اظهار داشت: - سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: در میان ائمه جمعه ای که به تازگی منصوب شده اند، میانگین سنی از 46 سال به 42 سال کاهش یافته که نشان می دهد، جوان گرایی مورد توجه بیشتر قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علی نوری سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، با اشاره به برخی فعالیت های این نهاد در سال جاری اظهار داشت: امسال دومین جشنواره ملی عکس شکوه جمعه را برگزار کردیم که تأکید بر حضور خانواده، کودکان، نوجوانان و جوانان و زیبایی های بصری مصلا های نماز جمعه، همبستگی امت با شعار نماز جمعه، محور وحدت ، روایت تصویری از ارتباط و انس بی تکلف مردم و مسئولان و ارتباط عاطفی امامان جمعه داشته است.

وی افزود: استاد سیدعباس میرهاشمی، استاد فرهاد سلیمانی و استاد حسن قائدی از بزرگان عکاسی ایران از چهره های شناخته شده در طول سال های گذشته بوده اند که قضاوت و داوری این دوره از جشنواره را بر عهده داشتند.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در ادامه، در خصوص موضوع معارفه و انتصاب های جدید در فصل زمستان گفت: 25 معارفه صورت گرفته است که هفت نفر جدیدالورود هستند و هف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش میانگین سنی ائمه جمعه به 42 سال

کاهش میانگین سنی ائمه جمعه به 42 سال