مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 10:322022-03-03اقتصادي

احداث اولین مجتمع کشت و صنعت شلتوک برنج و محصولات جانبی کشور در بابلسر


قرارداد بزرگترین مجتمع کشت و صنعت شلتوک برنج محصولات جانبی کشور در بابلسر به منظور افزایش اشتغالزایی و ممانعت از خروج ارز از کشور در هلدینگ واستریوش به امضا رسید.

- ایسنا/مازندران قرارداد بزرگترین مجتمع کشت و صنعت شلتوک برنج محصولات جانبی کشور در بابلسر به منظور افزایش اشتغالزایی و ممانعت از خروج ارز از کشور در هلدینگ واستریوش به امضا رسید.

به گفته پرفسور رضا اسماعیل زاده کناری رییس هیئت مدیره هلدینگ واستریوش، این مجتمع بالغ بر 2000 میلیارد ریال با 12 خط تولید محصولاتی همچون سبوس تخمیر شده، تولید کاغذ، مقوا، کارتن از کاه و کلش و پوسته شلتوک، نوشیدنی، شکلات، روغن و ایزوله پروتیین سبوس، برنج فرآوری شده، نان رژیمی سبوس، آرد مخلوط برنج و سبوس، کرم دست و صورت از سبوس، سرکه و الکل از سبوس در شهرستان بابلسر راه اندازی خواهد شد.

وی به این نکته نیز اشاره کرده که، بیش از 1000 پرسنل مستقیم و غیر مستقیم در مجتمعی با زیربنای بالغ بر 20000 مترمربع راه اندازی خواهد شد که تمامی دستگاه های مرتبط با این پروژه توسط هلدینگ صنایع غذایی واستریوش طراحی و ساخته می شود و در جهت خروج ارز و اشتغالزایی در کشور تاثیر بسزایی خواهد داشت.

اسماعیل زاده کناری در حاشیه آیین انعقاد قرارداد احداث اولین مجتمع کشت و صنعت شلتوک برنج و محصولات جانبی کشور در بابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث اولین مجتمع کشت و صنعت شلتوک برنج و محصولات جانبی کشور در بابلسر

احداث اولین مجتمع کشت و صنعت شلتوک برنج و محصولات جانبی کشور در بابلسر