مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 10:072022-03-03سياسي

میانگین سنی ائمه جمعه، امسال به 42 سال کاهش یافت


سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: در میان ائمه جمعه ای که به تازگی منصوب شده اند، میانگین سنی از 46 سال به 42 سال کاهش یافته که نشان می دهد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام علی نوری سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، با اشاره به برخی فعالیت های این نهاد در سال جاری اظهار داشت: امسال دومین جشنواره ملی عکس شکوه جمعه را برگزار کردیم که تأکید بر حضور خانواده، کودکان، نوجوانان و جوانان و زیبایی های بصری مصلاهای نماز جمعه، همبستگی امت با شعار نماز جمعه، محور وحدت ، روایت تصویری از ارتباط و انس بی تکلف مردم و مسئولان و ارتباط عاطفی امامان جمعه داشته است.

وی افزود: استاد سیدعباس میرهاشمی، استاد فرهاد سلیمانی و استاد حسن قائدی از بزرگان عکاسی ایران از چهره های شناخته شده در طول سال های گذشته بوده اند که قضاوت و داوری این دوره از جشنواره را بر عهده داشتند.

  سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در ادامه، در خصوص موضوع معارفه و انتصاب های جدید در فصل زمستان گفت:  25 معارفه صورت گرفته است که هفت نفر جدیدالورود هستند و هفت نفر از عزیزان ائمه جمعه هم بازنشسته شدند و دیگر در این مجموعه فعالیت ندارند.

از این تعداد 11 مورد در مرکز شهرستان، هشت نفر در بخش مرکزی، 5 نفر در شهر و یک مورد در دهستان منصوب شده اند و سه شهری هم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین سنی ائمه جمعه، امسال به 42 سال کاهش یافت

میانگین سنی ائمه جمعه، امسال به 42 سال کاهش یافت