مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 08:272022-03-03سياسي

ممانعت از بخشی نگری، سیاست راهبردی قوه قضاییه در یزداست


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد گفت: برخی بخشی نگری ها با شعار حمایت از تولید در استان انجام می شود که برکت لازم در حوزه های مختلف تولید و اشتغال در استان را از بین می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدرضا حدادزاده صبح امروز در پنجاه و هفتمین جلسه ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان یزد با بیان این که در بحث واحدهای تولیدی راکد اتفاقات خوبی در این ستاد رخ داده است اظهار کرد: حل مشکل سه واحد بزرگ تولیدی استان از جمله اقدامات شاخص این ستاد در سال 1400 بوده است.

وی بر لزوم ارزیابی فعالیت های ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان تاکید کرد و  افزود: برای سال آینده پیشنهادات تخصصی و کارشناسانه توسط مجموعه های صنفی مرتبط به حوزه تولید و صنعت به دبیرخانه ستاد ارسال تا در تدوین نقشه راه این ستاد در سال آتی لحاظ گردد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بحث مجوزهای بی نام را یکی دیگر از چالش های مهم حوزه صنعت استان ذکر کرد و گفت: باید برای این موضوع در ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی تدبیری اندیشیده شود.

حدادزاده تصریح کرد: حل و فصل موارد به نفع تولید در موارد خاص ورشکستگی و پرونده های کلان که یک طرف پرونده یک واحد تولیدی می باشد مطابق با  ماده 20 دستورالعمل ابلاغی به عنوان یکی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممانعت از بخشی نگری، سیاست راهبردی قوه قضاییه در یزداست

ممانعت از بخشی نگری، سیاست راهبردی قوه قضاییه در یزداست