مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 07:172022-03-03پزشكي

انجام بیش از 31 هزار زایمان در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از ابتدای سال 1400 تا پایان دی ماه 31 هزار و 455 زایمان در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان صورت گرفته است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از ابتدای سال 1400 تا پایان دی ماه 31 هزار و 455 زایمان در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- دکتر سید محمد هاشمی شهری با بیان اینکه زایمان طبیعی امن ترین روش زایمان محسوب می شود از تلاش برای افزایش زایمان به عنوان یکی از برنامه های اصلی حوزه سلامت خبر داد و گفت: با ارتقای روند زایمان طبیعی در استان تمایل مادران باردار برای زایمان طبیعی به عنوان ایمن ترین روش زایمان افزایش یافته و در همین راستا از 31455 زایمان انجام شده در حوزه دانشگاه علوم پزشکی در سال جاری 21427 مورد زایمان طبیعی بوده است.

دکتر هاشمی شهری ادامه داد: تعداد زایمان های 10 ماهه اول بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در سال جاری 31455 مورد بوده است که نسبت به بازه زمانی مشابه سال قبل1929 مورد افزایش پیدا کرده است.

وی بر اهمیت فرهنگ سازی برای انجام زایمان طبیعی در سطح جامعه اشاره نمود و گفت: اگر فرهنگ سازی برای انجام زایمان طبیعی در بین بانوان و خانواده ها به خوبی صورت پذیرد قطعا شاهد افزایش آمار زای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از 31 هزار زایمان در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

انجام بیش از 31 هزار زایمان در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان