مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 23:422022-03-02سياسي

200 روستای تفت و میبد مشکل آب شرب دارند


نماینده مردم تفت و میبد در مجلس گفت: 200 روستا در شهرستان های تفت و میبد با بحران آب شرب مواجه هستند و با تانکر آبرسانی می شوند.

- ، سیدجلیل میرمحمدی در جلسه بررسی پروژه های اولویت دار حوزه آب در شهرستان های تفت و میبد با حضور مدیرعامل آبفای استان یزد از وضعیت بسیار شکننده روستاهای درگیر با خشکسالی در تفت و میبد خبر داد.

وی عنوان کرد: آبرسانی قریب به 200 روستا ی این شهرستان با تانکر آبرسانی سیار تامین می شود و مردم این روستاها با معضل خشکسالی شدید روبرو هستند.

در این جلسه در مورد تکمیل و تجهیز پروژه آبرسانی آب شرب غدیر و سانیچ، تامین اعتبار برای تکمیل، تجهیز و تعمیر 25 مخزن ذخیره آب شرب روستاهای شهرستان تفت، تخصیص اعتبار برای اصلاح شبکه آب شرب شهرستان تفت، اختصاص اعتبار لازم برای لایروبی قنوات شهرستان تفت و خرید 10 دستگاه تانکر آبرسانی سیار برای تامین آب پایدار روستاهای استان، مقرر شد با توجه به اینکه قریب به 200 روستا در شهرستان های تفت و میبد از طریق آبرسانی سیار تامین آب می شود، پنج دستگاه از درخواست مدنظر به حوزه انتخابیه تفت و میبد اختصاص یابد.

همچنین تامین اعتبار پروژه احداث شبکه برق رسانی، ترانس و تجهیزات پمپ و اتاقک، احداث یک باب مخزن 10 هزار متر مکعبی برای انتقال آب از چاه های حفر شده شهرستان میبد از دیگر مواردی بود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 روستای تفت و میبد مشکل آب شرب دارند

200 روستای تفت و میبد مشکل آب شرب دارند