مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 23:322022-03-02سياسي

تخصیص سهمیه 20 درصدی کارکنان شورای حل اختلاف در آزمون کادر اداری قوه قضاییه


سهمیه 20 درصدی کارکنان شورای حل اختلاف در آزمون کادر اداری قوه قضاییه به تفکیک استان و شهرستان های سراسر کشور تعیین و ابلاغ گردید.

- سهمیه 20 درصدی کارکنان شورای حل اختلاف در آزمون کادر اداری قوه قضاییه به تفکیک استان و شهرستان های سراسر کشور تعیین و ابلاغ گردید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاونت منابع انسانی قوه قضاییه اعلام کرد: بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون کادر اداری قوه قضاییه می رساند، با عنایت به هماهنگی بعمل آمده با مرکز توسعه حل اختلاف و در اجرای تبصره 40 قانون شورای حل اختلاف مصوب 1394/8/10 مجلس شورای اسلامی، مبنی بر اختصاص 20 درصد سهمیه استخدامی به اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف، سهمیه مذکور به تفکیک استان و شهرستان های سراسر کشور تعیین و ابلاغ گردید.

شایان ذکر است، مراتب طی جدول اصلاحی در سایت جهاد دانشگاهی به نشانی: https://hrtc.

ir/ قرار گرفت.

با توجه به پیش بینی سهمیه اعضا شورا مشمولین جهت برخورداری از ظرفیت مذکور به مدت سه روز فرصت ویرایش و تغییر شغل محل انتخابی قبلی خود را خواهند داشت.

تذکر 1 : به همین منظور جهت فراهم نمودن امکان برخورداری اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف از امتیاز قانونی مذکور، امکان ویرایش و تصحیح محل جغرافیایی مورد تقاضا، صرفاً در همان شغل انتخابی، فراهم شده و این افراد می توانند از ساعت 23 روز پن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص سهمیه 20 درصدی کارکنان شورای حل اختلاف در آزمون کادر اداری قوه قضاییه

تخصیص سهمیه 20 درصدی کارکنان شورای حل اختلاف در آزمون کادر اداری قوه قضاییه