مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 22:072022-03-02اقتصادي

نظارت بر توزیع کالاهای اساسی در تنگستان افزایش یابد


نیاز است که با همکاری و همراهی همه دستگاه ها، نظارت بر توزیع کالاهای اساسی در تنگستان افزایش یابد.

- ، احمد لطفی عصر چهارشنبه در نشست کمیسیون تنظیم بازار شهرستان تنگستان اظهار داشت: این کمیسیون تا پایان ماه مبارک رمضان با برنامه ریزی، دقیق و با جدیت بیشتر و هماهنگی بین سازمانی بهتر و با استفاده از ظرفیت مردم در حوزه تنظیم بازار اقدامات کامل تری در شهرستان داشته باشد.

وی بیان کرد: لازم است زنجیره تنظیم بازار شهرستان برای نظارت بیشتر در روند توزیع کالاهای اساسی از ظرفیت های مردمی در سطح تنگستان وسیع تر و بیشتر استفاده کند.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه باید از ظرفیت دهیاران و شوراهای اسلامی در شهرستان برای تنظیم بازار استفاده شود یاد آور شد: بخشداران مرکزی و دلوار نیاز است در حوزه تنظیم بازار از ظرفیت های موجود شهرستان استفاده لازم داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه روند توزیع کالا در شهرستان رضایت بخش نیست خاطرنشان کرد: نیاز است ظرف یک هفته عواملی که دعوت به کار شدند برای نظارت بیشتر بر مراکز توزیع و روند توزیع در شهرستان اقدام و مسائلی که موجب نارضایتی مردم می شود برطرف کنند.

لطفی افزود: در بحث توزیع تخم مرغ به صورت شانه ای در شهرستان باید بر اساس آنچه مشخص شده که کیلویی است توزیع شود و از فروش شانه ای که به ضرر مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر توزیع کالاهای اساسی در تنگستان افزایش یابد

نظارت بر توزیع کالاهای اساسی در تنگستان افزایش یابد