مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 21:272022-03-02ورزشي

همایش های ورزشی موجب کاهش انزوا می شود/ برگزاری همایش پیاده روی


یاسوج _سرپرست فرمانداری کهگیلویه گفت: همایش های ورزشی پیام آور شادی و تحرک در بین آحاد مردم بوده و موجب کاهش انزوا و گوشه نشینی می شود.

- ، سید عبدالعزیز موسوی عصر چهارشنبه در همایش پیاده روی خانواده افزود: جامعه موفق نیازمند انسان هایی سالم از نظر روحی و جسمی بوده و این امر فقط با انجام فعالیت های ورزشی در سطح همگانی و عمومی میسر است.

موسوی با اشاره به اینکه همایش پیاده روی ویترینی از حضور همه جانبه آحاد مردم در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی ورزشی است، تصریح کرد: دنیای ماشینی موجب بی تحرکی، تنبلی و کم رنگ شدن ورزش در زندگی مردم شده است.

موسوی بیان داشت: بر اساس گزارش های حوزه بهداشت و درمان، بی تحرکی موجب بیماری های مختلفی چون چربی خون، قند خون، فشارخون، بیماری های قلبی عروقی و … می شود و ورزش موجب نشاط و شادی و ارتقا سطح عمومی جامعه است.

سرپرست فرمانداری کهگیلویه گفت: با پیگیری استاندار و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی توجه ویژه ای به زیر ساخت های ورزشی شهرستان شده و انتظار می رود این توجهات بیش از پیش باشد تا شاهد توسعه ورزش و سلامتی مردم در شهرستان باشیم.

موسوی تصریح کرد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص توجه به ورزش و توسعه زیرساخت های ورزشی، همایش بزرگ پیاده روی خانواده با حضور بیش از هزار نفر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش های ورزشی موجب کاهش انزوا می شود/ برگزاری همایش پیاده روی

همایش های ورزشی موجب کاهش انزوا می شود/ برگزاری همایش پیاده روی