مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 20:522022-03-02سياسي

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور: رضایت مندی مردم ملاک اصلی ما است


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: حمایت از دفاتر اسناد رسمی تکلیف قانونی ماست ولی رضایت مندی مردم برای ما ملاک اصلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارویمه، و به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی حسن بابایی معاون رییس قوه قضاییه و رییس عالی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه حضور خود در استان آذربایجان غربی با رییس و اعضای هیأت مدیره کانون سر دفتران و دفتریاران آذربایجان غربی دیدار کرد.

بابایی در این نشست با تاکید بر اینکه باید برای توسعه خدمات یک استراتژی خوب برای آینده ترسیم کنیم گفت: باید افکار بلندی در توسعه اسناد رسمی داشته باشیم و یکی از سیاست های اصلی سازمان توسعه اسناد در تمامی عرصه های ملی، زراعی و مسکونی است و این امر با کمک شما دفترداران محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر می خواهیم نزاع  و ورودی پرونده به محاکم دادگستری کاهش یابد، یکی از راههای آن تثبیت مالکیت است.

بابایی افزود: در قانون تجارت نقشی که برای مشاورین املاک تعریف شده، فراهم نمودن مقدمات معامله است نه انجام معامله و باید حتی عملیات مقدماتی معامله در دفاتر ثبت اسناد و املاک تنظیم شود چرا که با احراز هویت و مالکیت توسط سردفتران مشکلات عدیده ای که در اثر انجام معاملات در مشاورین املاک صورت می پذیرد را شاهد نخواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور: رضایت مندی مردم ملاک اصلی ما است

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور: رضایت مندی مردم ملاک اصلی ما است