مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 20:372022-03-02پزشكي

2250 نفر از کادر درمان آذربایجان شرقی در سالجاری به کرونا مبتلا شدند


مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: پرستاران در دوران شیوع ویروس کرونا به ویژه سویه امیکرون، جان فشانی بسیاری کردند که 2250 نفر از کادر درمان آذربایجان شرقی در سالجاری به کرونا مبتلا شدند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: پرستاران در دوران شیوع ویروس کرونا به ویژه سویه امیکرون، جان فشانی بسیاری کردند که 2250 نفر از کادر درمان آذربایجان شرقی در سالجاری به کرونا مبتلا شدند.

یوسف اشرفی در لایو اینستاگرامی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: نزدیک به 9000 نفر کادر پرستار در استان فعالیت می کنند که تقریباً 40 درصد کل نیروهای بدنه ی وزارت بهداشت را کادر پرستاری تشکیل می دهد.

وی اضافه کرد: تاکنون 40 درصد از نیروهای درمان استان، دز سوم واکسن کرونای خود را تزریق کرده اند و بقیه به دلیل ابتلا به این ویروس، زمان تزریق دز سوم آنها به تاخیر افتاده است که توصیه می کنیم در اسرع وقت برای تزریق آن، مراجعه کنند.

اشرفی در خصوص تعرفه گذاری خدمات پرستاری یادآور شد: اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری از سال های گذشته یکی از خواسته های اساسی پرستاران بوده است که سابقه ی آن به تیرماه سال 1386 برمی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2250 نفر از کادر درمان آذربایجان شرقی در سالجاری به کرونا مبتلا شدند

2250 نفر از کادر درمان آذربایجان شرقی در سالجاری به کرونا مبتلا شدند