موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - استقلال خوزستان - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان كشوري - نساجي مازندران - افزايش حقوق - جشنواره تحقيقاتي رازي - اسفنديار اختياري - متخلفان محيط زيست - احداث واحدهاي آسيب ديده - سفتجان - شركت هواپيمايي آسمان - امارات متحده عربي - توافق سوچي - طراحي پوستر - حكيم ابوالقاسم فردوسي - فوتبال 5 نفره قهرماني آسيا - والانجرد - برنامه هاي شب يلدا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 20:172022-03-02بين الملل

اطلاعیه سفارت ایران در وین درباره ورود موقت هموطنان ایرانی مقیم اوکراین به اسلواکی


وزارت خارجه اسلواکی در یادداشت رسمی به سفارتخانه های همه کشورها اعلام کرده است که مجوز ورود به خاک اسلواکی با محدودیت زمانی و صرفا با هدف کمک به خروج افراد از منطقه جنگی و حفظ جان آنها صورت گرفته است.

- وزارت خارجه اسلواکی در یادداشت رسمی به سفارتخانه های همه کشورها اعلام کرده است که مجوز ورود به خاک اسلواکی با محدودیت زمانی و صرفا با هدف کمک به خروج افراد از منطقه جنگی و حفظ جان آنها صورت گرفته است.

بر این اساس، تسهیلات لازم برای ورود این افراد به کشور اسلواکی صرفا به منظور عزیمت آنها به کشور متبوع خود فراهم گردیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سفارت ایران در وین در این اطلاعیه آورده است: این سفارت از مقامات اتریش درخصوص اتباع ایرانی که از اوکراین خارجه شده اند، در رابطه با امکان عزیمت آنها به کشور اتریش استعلام کرده است که در پاسخ، مقامات دولت اتریش اعلام کرده اند، صرفا در صورتی که این افراد قصد بازگشت به ایران از طریق فرودگاه وین را داشته باشند، هماهنگی های لازم را در این رابطه به عمل خواهند آورند.

بر این اساس، توصیه جدی و موکد سفارت این است که هموطنان گرامی به منظور جلوگیری از مشکلات آتی، در اسرع وقت نسبت به تهیه بلیط برگشت به ایران از طریق مسیرهای پروازی جاری اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه سفارت ایران در وین درباره ورود موقت هموطنان ایرانی مقیم اوکراین به اسلواکی

اطلاعیه سفارت ایران در وین درباره ورود موقت هموطنان ایرانی مقیم اوکراین به اسلواکی