مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 20:122022-03-02سياسي

حفظ سلامت شهروندان گیلانی مهم تر از جذب گردشگر است


معاون اداره کل میراث فرهنگی گیلان با اشاره به پیش بینی تمهیدات لازم برای مسافرت های نوروزی، گفت: حفظ سلامت شهروندان گیلانی مهم تر از جذب گردشگر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا آذرپور بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیلات سفر نوروز 1401 که در محل فرمانداری فومن برگزار شد، گفت: همزمان با آغاز مسافرت های نوروزی، برنامه ریزی و سیاست گذاری ها در بخش های مختلف خدمات رسانی و گردشگری ضروری است.

معاون اداره کل میراث فرهنگی گیلان رکن اصلی سفر برای گردشگران را امنیت و جاذبه منطقه ای دانست و اظهار کرد: فومن به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری در کشور به خاستگاه مهم مسافران تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه سلامت مردم بسیار مهم تر از جذب توریسم است، افزود: از شهروندان گیلانی درخواست می شود با توجه به حضور گردشگران در ایام نوروز واکسیناسیون را جدی بگیرند.

آذرپور کمک به کسب و کارهای آسیب دیده از بیماری کرونا را یکی از اهداف مهم اداره کل میراث فرهنگی گیلان دانست و گفت: در راستای حمایت از هنرمندان، غرفه های صنایع دستی در مناطق مختلف گردشگری گیلان فعال می شود.

وی با اشاره به احتمال افزایش حضور مسافران نوروزی در استان گیلان در مقایسه با دو سال گذشته، بیان کرد: تمهیدات لازم برای اسکان مسافران در دستور کار قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ سلامت شهروندان گیلانی مهم تر از جذب گردشگر است

حفظ سلامت شهروندان گیلانی مهم تر از جذب گردشگر است