مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 20:072022-03-02سياسي

امنیت پایداری در خوزستان با مشارکت مردم ایجاد می شود


جانشین قرارگاه امنیتی حضرت ابوالفضل گفت: مجموعه نیروهای مسلح شامل در تلاش هستند تا با همکاری خود مردم امنیت پایداری را در خوزستان ایجاد کنند.

- ، سردار علیرضا هاتف ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه طرح ارتقای امنیت عمومی (بازدید مسئولان قضایی و امنیتی از کشفیات اسلحه، مواد مخدر و همچنین رژه خودرویی و موتوری فرماندهی انتظامی خوزستان) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه نیروهای مسلح شامل سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، ارتش جمهوری اسلامی، اداره کل اطلاعات، دستگاه قضایی و شورای تأمین استان در تلاش هستند تا با همکاری خود مردم امنیت پایداری را در خوزستان ایجاد کنند.

وی افزود: مجموعه بسیج هم در کنار پرسنل نیروی انتظامی با برقراری گشت های رضویون در همه شهرستان های استان تلاش می کند که در روزهای پایانی سال مردم روزهای خوبی را داشته باشند و بتوانند با امنیت کامل به کارهای روزمره خودشان بپردازند.

هاتف تصریح کرد: این اتفاقی که امروز شاهد آن در این میدان هستیم، زحمات پرسنل نیروی انتظامی خوزستان است که از همه آنها تشکر می کنیم؛ اینها نشان می دهد که عزم دستگاه های نظامی و انتظامی و مسئولان شورای تأمین در سراسر استان بر این است که شرایط را برای رفاه نسبی مردم فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت پایداری در خوزستان با مشارکت مردم ایجاد می شود

امنیت پایداری در خوزستان با مشارکت مردم ایجاد می شود