مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 19:522022-03-02اقتصادي

رایزنی فرماندار دنا با مدیر منطقه 2 عملیات انتقال گاز اصفهان جهت رفع مشکلات


فرماندار دنا به همراه مدیر منطقه دو عملیات انتقال گاز اصفهان از حریم خط لوله گاز حومه بخش مرکزی دنا و بخش پاتاوه بازدید و بر رفع مشکلات تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، فرماندار دنا به همراه مدیر منطقه دو عملیات انتقال گاز اصفهان از حریم خط لوله گاز حومه بخش مرکزی دنا و بخش پاتاوه  بازدید کردند.

درخشان زاده فرماندار دنا در این بازدید گفت: پروژه های عمرانی راکد موجود در دنا به زودی روی ریل ادامه فعالیت قرار می گیرند.

درخشان زاده در ادامه گفت: سرمایه ملی کشورمان خط لوله گاز در چندین نقطه از جاهای شهرستان عبور می کند که طبق قوانین حدفاصل خط انتقال گاز به دلیل نزدیکی خدمات عمومی به کندی صورت می گیرد که انتظار می رود به دلیل کوهستانی بودن مناطق در حدفاصل صدور مجوزات با کم کردن قطر لوله از خدمات دهی مطلوب محروم نکنیم.

فرماندار دنا گفت: همکاری خط انتقال شرکت گاز ستودنی است چرا که  هر جا که تاکنون نیاز بوده همراهی کرده اند و از این به بعد هم  انتظار می رود با ادامه کار این واحد بهداشتی و درمانی در روستای قنات بهرام بیگی راه گشایی گردد.

در ادامه مصدقی مدیر منطقه دو عملیات انتقال گاز اصفهان گفت: در کنار دولتمردان در راستای خدمات دهی به شهروندان هر جا و هر مکان احساس گردد با هدف راهگشایی طبق قوانین عملیات گاز منعی ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی فرماندار دنا با مدیر منطقه 2 عملیات انتقال گاز اصفهان جهت رفع مشکلات

رایزنی فرماندار دنا با مدیر منطقه 2 عملیات انتقال گاز اصفهان جهت رفع مشکلات