مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 19:372022-03-02سياسي

حوزه هنری باید در همه حوزه ها کنشگری کند


معاون راهبردی امور استان های حوزه هنری کشور با بیان اینکه حوزه هنری باید کنشگر امروز باشد، گفت: هنر انقلاب باید همه حوزه ها و مسائل استان را ببیند و کنشگری کند.

- ، میثم مرادی بیناباج شامگاه چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در این سال ها هنرمندان از امکانات مورد نیاز که لازمه پیشرفت کارشان است بی بهره بوده اند، اظهار کرد: این مهم در حوزه هنری به گونه ای دیگر رقم خورده و هنرمندان مورد توجه قرار گرفته و حمایت شده اند.

وی هنر را راه گذشته، کنشگر امروز و پیشگام آینده دانست و ادامه داد: گذشته و زیست بوم چهارمحال و بختیاری جذاب، پر کشش، ارزشمند و ظرفیتی دست نخورده است که می تواند خوراک تولید آثار هنرمندان را تأمین کند.

معاونت راهبردی امور استان های حوزه هنری کشور با بیان اینکه شخصیت های بزرگی در تاریخ این استان در دوره معاصر وجود داشته است، تصریح کرد: بی بی مریم و علیمردان خان افرادی هستند که در مقابل رضا خان ایستادگی کردند.

مرادی بیناباج این دو فرد را قهرمانان ایل بختیاری و دلاورانی در صحنه های نبرد عنوان کرد و افزود: بی بی مریم و علیمردان خان سرمایه های ارزشمندی هستند که می توانیم تولیدات اثر هنری در خصوص این شخصیت ها داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه هنری باید در همه حوزه ها کنشگری کند

حوزه هنری باید در همه حوزه ها کنشگری کند