مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 19:372022-03-02سياسي

تاکید اعضای شورا بر بالابردن کیفیت آسفالت معابر تبریز


شصت و یکمین جلسه ی شورای شهر تبریز روز چهارشنبه، 11 اسفندماه، به صورت علنی و با حضور رییس و اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری تبریز در عمارت ساعت برگزار شد.

- رسول برگی، رییس شورای شهر تبریز در این جلسه با تاکید بر لزوم اضافه شدن 19 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی تبریز، اظهار کرد: هرچه سریع تر باید در آستانه ی سال نو از این اتوبوس ها رونمایی شده و در اختیار مردم قرار گیرد.

وی در خصوص تعیین تکلیف وضعیت رانندگان اتوبوس های بی آرتی نیز گفت: این رانندگان به شدت از وضعیت موجود گله مند هستند و هرچه سریع تر باید وضعیت جذب آن ها تعیین تکلیف و هر اقدامی که در این راستا لازم است، اتخاذ شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر استفاده از شیوه های نوین آسفالت ریزی تاکید کرد و افزود: اکنون در تمام کشورهای جهان روش های سنتی جمع آوری شده و به جای آن از آسفالت ریزی پلیمری استفاده می شود و تا زمانی که از روش سنتی استفاده کنیم، شاهد وضعیت نامطلوب آسفالت خواهیم بود و شهرداری می تواند با استفاده از نتایج تحقیقات و بررسی های مراکز علمی، به سمت آسفالت ریزی به روز حرکت کند.

برگی همچنین ضمن تقدیر از خدمات بهروز مهدوی، فرماندار سابق شهرستان تبریز و تبریک به علی جعفری آذر سرپرست جدید فرمانداری، خاطرنشان کرد: شهردار تبریز در جلسه علنی روز یکشنبه، 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید اعضای شورا بر بالابردن کیفیت آسفالت معابر تبریز

تاکید اعضای شورا بر بالابردن کیفیت آسفالت معابر تبریز