مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 19:322022-03-02سياسي

وبینار پیامبر اعظم(ص) محور وحدت برگزار شد


وبینار گرامیداشت منزلت پیامبرعظیم الشأن اسلام حضرت محمد بن عبد الله(ص) با عنوان «پیامبر اعظم(ص) محور وحدت» روز چهارشنبه 11 اسفند برگزار شد.

- وبینار گرامیداشت منزلت پیامبرعظیم الشأن اسلام حضرت محمد بن عبد الله(ص) با عنوان پیامبر اعظم(ص) محور وحدت روز چهارشنبه 11 اسفند برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مولوی سید ابراهیم فاضل حسینی عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و مدیر مدرسه دارالعلوم احناف تایباد در وبینار گرامیداشت منزلت حضرت محمد (ص) با عنوان پیامبر اعظم(ص) محور وحدت که عصر امروز و به همت معاونت امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، ضمن تبریک مبعث رسول اکرم(ص) به امت اسلام، گفت: خداوند در سوره توبه می فرماید ای انسان ها برای شما رسولی از جنس خود شما آمد که خیلی عزیز است و بر آن پیامبر سخت است که شما به مشقت بیفتید ، یعنی هر چیزی که شما را به مشقت بیندازد پیامبر را ناراحت می کند؛ او مشتاق به شماست و به مؤمنین رأفت و رحمت دارد.

وی ادامه داد: خداوند در قرآن می فرماید، ای پیامبر ما تو را گواه بر همه امت آفریدم، تو را مژده دهنده و بیم دهنده و دعوت کننده به سوی خدا و تو را چراغ بسیار منور و نورانی آفریدیم؛ ما تو را نفرستادیم مگر رحمت برای تمام جهانیان، یعنی تو را رحمت برای حیوانات، انسانها، نباتات و اشجار و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار پیامبر اعظم(ص) محور وحدت برگزار شد

وبینار پیامبر اعظم(ص) محور وحدت برگزار شد