مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 18:072022-03-02سياسي

ارتقای کیفی ساختمان های اداری موجب کاهش فرسودگی شغلی می شود


رییس شورای اسلامی شهر قم ارتقای کیفی ساختمان های اداری را موجب کاهش فرسودگی شغلی دانست و گفت: کارمندان اداره ها ساعت های طولانی را در ساختمان ها فعالیت دارند که برای اهمیت دادن به این افراد و ارباب رجوع باید ساختمان های اداری پیشرفته و مناسب باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، عصر امروز مراسم افتتاحیه ساختمان های اداری مناطق 2و3 شهرداری قم در سالن همایش های رضوان شهرداری قم با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهری برگزار شد.

حسین اسلامی رییس شورای شهر قم در این مراسم اظهار کرد: در گذشته کیفیت پایین زندگی اداری در ساختمان های شهرداری مناطق دو و سه و اختلاط آن با شهرداری مراکز دیگر سبب بی انگیزگی کارمندان و همچنین دشواری در حل مشکلات شهروندان شده بود.

وی ادامه داد: ساختمان اداری به خودی خود ارزش و قابلیتی ندارد بلکه این توسعه و افزایش رفاهیات زمانی ارزشمند است که در مسیر خدمات رسانی به مردم قرار گیرد.

رییس شورای شهر قم بیان کرد: به هر میزان که کیفیت زندگی اداری مانند مکان های خدمت رسانی بالاتر باشد، فرسودگی شغلی کمتر می شود، به عبارت دیگر بین کیفیت زندگی اداری و کیفیت خدمت رسانی به شهروندان رابطه معناداری وجود دارد.

وی با بیان اینکه منابع انسانی رکن اساسی هر سازمان است و در کنار آن کیفیت زندگی اداری نقش مهمی در کارآیی، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای کیفی ساختمان های اداری موجب کاهش فرسودگی شغلی می شود

ارتقای کیفی ساختمان های اداری موجب کاهش فرسودگی شغلی می شود