مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 18:072022-03-02اقتصادي

همکاری موفق بانک تجارت و ایران خودرو در تامین مالی زنجیره تولید


مدیران عامل بانک تجارت و گروه صنعتی ایران خودرو بر ضرورت تقویت همکاری ها به ویژه از طریق تامین مالی زنجیره تولید با هدف کاهش هزینه های ذینفعان مجموعه ایران خودرو تاکید کردند.

- اخبار شرکتها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک تجارت ، هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل بانک تجارت صبح دوشنبه نهم اسفندماه با حضور در شرکت خودروسازی ایران خودرو و در دیدار با مهدی خطیبی مدیرعامل گروه خودروسازی ایران خودرو بر ضرورت تحکیم و گسترش همکاری دو طرف تاکید کرد.

مدیرعامل بانک تجارت در این دیدار ضمن تشریح جزییات سامانه زنجیره تامین بانک تجارت، ویژه پشتیبانی و تامین مالی زنجیره تولید گروه صنعتی ایران خودرو گفت: فرآیند تولید محصول نهایی شرکت بزرگی همچون ایران خودرو از شرکت های فولادی کشور گرفته تا قطعه سازان و خود شرکت ایران خودرو می تواند با به کارگیری این سامانه به انجام رسد تا به این ترتیب مسائلی همچون ذینغ واحد و فرایندهای زمان بر تامین مالی به صورت خودکار و با سرعت بیشتر و هزینه کمتر میسر شود.

اخلاقی با ابراز خرسندی از اینکه نخستین فرآیند تامین مالی زنجیره تولید SCF در همکاری بانک تجارت و گروه صنعتی ایران خودرو به شکل کاملا واقعی و عملیاتی کار خود را آغاز کرده است افزود: این روش تامین مالی در چارچوب پشتیبانی و مانع زدایی از مسیر تولید، مورد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری موفق بانک تجارت و ایران خودرو در تامین مالی زنجیره تولید

همکاری موفق بانک تجارت و ایران خودرو در تامین مالی زنجیره تولید