مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 17:572022-03-02اجتماعي

کاهش 22 درصدی تلفات رانندگی در استان اردبیل/ اجرای طرح عیدانه ترخیص وسائط نقلیه


رییس پلیس راهنمایی رانندگی استان اردبیل از کاهش 22 درصدی تلفات رانندگی در استان اردبیل در 11 ماه سال جاری نسبت مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سید حجت فتاحی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در 11 ماه گذشته از سال جاری تصادفات درون شهری با کاهش 12 درصدی مواجه بوده و علاوه بر آن تلفات رانندگی نیز کاهش 22 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته در سطح استان اردبیل داشته است.

وی افزود:  پلیس تنها، 19 درصد در کاهش تصادفات نقش دارد و مولفه های زیادی از جمله زیرساخت ها، ایمنی خودروها، مدت زمان امداد و نجات مصدومان، اجرای قانون و مقررات در پیشگیری از تصادفات در کاهش تلفات نقش چشم گیری دارد، اما رعایت قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی مردم اصلی ترین مولفه در کاهش تصادفات و تلفات جاده ای است.

اعمال قانون بیش از 15 هزار راننده به دلیل سبقت غیرمجاز فتاحی ادامه داد: در 11 ماه گذشته 15 هزار و 405 نفر از رانندگان به دلیل سرعت غیرمجاز در داخل شهر، 2 هزار و 639 راننده به علت سبقت غیرمجاز و 6 هزار و 306 خودرو به علت عبور از چراغ قرمز اعمال قانون شده اند.

رییس پلیس راهنمایی رانندگی استان اردبیل بیان کرد: وجود سیستم ها و دوربین های هوشمند در سطح خیابان های شهر و اتاق مانیتورینگ از شدت این تخلفات کاسته و از ضرورت های شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 22 درصدی تلفات رانندگی در استان اردبیل/ اجرای طرح عیدانه ترخیص وسائط نقلیه

کاهش 22 درصدی تلفات رانندگی در استان اردبیل/ اجرای طرح عیدانه ترخیص وسائط نقلیه