مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 17:222022-03-02اقتصادي

رانندگان پایه یک از کدام جاده ها ناراضی اند/از کامیون چینی تا دلالی بار!


یکی از مهمترین بخش های اقتصادی و مهم هر کشوری، حمل و نقل جاده ای آن است که توانمندی آن را در زمینه جابه جایی بار و کالا به خوبی نشان و ظرفیت آن را نشان می دهد، بخشی که شاید عدم توجه به آن می تواند بخش حمل و نقل را با مشکلات متعددی روبرو کند.

شغل رانندگی کامیون آن هم با آن پرستیژ و کلاس به خصوصی که دارد و به همین دلیل نشستن در پشت فرمان خودرو سنگین آرزوی بسیاری از کودکان و نوجوانان است.

رانندگان خودروهای سنگین مشکلاتی از قبیل کمبود لاستیک، افزایش قیمت لوازم یدکی خودروهای سنگین، بیمه تکمیلی، کم بودن میزان سهمیه سوخت، پایین بودن نرخ هزینه حمل روبرو بوده اند و این در حالی است که قیمت سوخت و برخی از لوازم یدکی مانند روغن موتور و فیلترهای آن به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده است که آنها قادر به تامین این هزینه ها نیستند.

با این شرایط البته درخواست های دیگری هم مانند بیمه تامین اجتماعی، سختی کار و اصلاح چگونگی محاسبه هزینه حمل کالا توسط کامیون داران بارها مطرح شده است.

اما امروز عمده ترین مشکلات صنف رانندگان خودروهای باری سنگین شامل کرایه حمل، قیمت لوازم یدکی و لاستیک و روغن، بیمه راننده ها، جزء مشاغل سخت و زیان آور بودن، کمیسیون های نامتعارف شرکت های باربری، عدم نظارت بر پایانه های بار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانندگان پایه یک از کدام جاده ها ناراضی اند/از کامیون چینی تا دلالی بار!

رانندگان پایه یک از کدام جاده ها ناراضی اند/از کامیون چینی تا دلالی بار!