مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 16:372022-03-02حوادث

کشف بیش از 4 هزار سلاح غیرمجاز و 10 تن مواد مخدر در خوزستان


از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر چهار هزار انواع سلاح جنگی و شکاری و همچنین 10 تُن انواع مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شده است.

- ، سردار سید محمد صالحی ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه طرح ارتقای امنیت عمومی (بازدید مسئولان قضایی و امنیتی از کشفیات اسلحه، مواد مخدر و همچنین رژه خودرویی و موتوری فرماندهی انتظامی خوزستان) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنا به دستور فرمانده انتظامی کل کشور و به منظور ارتقای امنیت اجتماعی تعداد 95 دستگاه خودرو و موتورسیکلت به فرمانده انتظامی خوزستان اختصاص داده شد.

وی افزود: امیدوار هستیم که با تجهیز و تقویت ناوگان خودرویی فرمانده انتظامی خوزستان، این ناوگان بیش از پیش تقویت و در راستای ارتقای تحرک و توان عملیاتی واحدهای اجرایی مفید و مؤثر باشد تا بتوانیم امنیت خوب و پایداری را در سطح استان ایجاد کنیم.

فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد: در زمینه کشفیات سلاح و مهمات در بخش سلاح جنگی 66 درصد افزایش کشفیات داشتیم و از ابتدای سال تاکنون بالغ بر چهار هزار انواع سلاح جنگی و شکاری کشف و ضبط شده است.

سردار صالحی ادامه داد: همچنین 10 تُن انواع مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان کشف و ضبط و در کارنامه عملیاتی این پلیس ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 4 هزار سلاح غیرمجاز و 10 تن مواد مخدر در خوزستان

کشف بیش از 4 هزار سلاح غیرمجاز و 10 تن مواد مخدر در خوزستان