مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 16:322022-03-02پزشكي

یافته های جدیدی در مورد پیوند مغز استخوان و سلول های بنیادی


پژوهشگران برای درک این که چه چیزی به سلول های بنیادی خون ساز کبد جنین امکان می دهد تا ویژگی های تکثیر و پیوند را داشته باشند، الگوهای بیان ژن را که منحصر به این سلول های بنیادی بسیار قوی هستند، - پژوهشگران برای درک این که چه چیزی به سلول های بنیادی خون ساز کبد جنین امکان می دهد تا ویژگی های تکثیر و پیوند را داشته باشند، الگوهای بیان ژن را که منحصر به این سلول های بنیادی بسیار قوی هستند، مورد بررسی قرار دادند.

پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدید خود، یافته هایی در مورد پیوند مغز استخوان و سلول های بنیادی ارائه داده اند که می تواند به درمان بیماری های خونی کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وب سایت رسمی دانشکده پزشکی دانشگاه بوستون (BUMS)، سلول های بنیادی خون ساز (HSCs)، ظرفیت خودسازی و تبدیل شدن به انواع سلول های خونی بالغ را دارند که آنها را به درمان های امیدوارکننده ای برای انواع بیماری ها تبدیل می کند.

با وجود این، مکانیسم های دخیل در پیوند که از زمان رشد سلول ها و پس از پیوند به بیمار، سلول های خونی سالم را می سازند، به درستی شناخته نشده اند.

پژوهشی که اخیرا توسط پژوهشگران بیمارستان عمومی ماساچوست (MGH) و دانشکده پزشکی دانشگاه بوستون انجام شده است، امضای منحصربه فردی از ژن های بیان شده توسط سلول های بنیادی خون ساز را که قادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یافته های جدیدی در مورد پیوند مغز استخوان و سلول های بنیادی

یافته های جدیدی در مورد پیوند مغز استخوان و سلول های بنیادی