مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 16:122022-03-02سياسي

قرار بود اصلاحات تک حزبی شود ولی عده ای پشیمان شدند


عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: قبل از 92 مرعشی پیشنهاد داده بود که کل جریان اصلاحات در قالب یک حزب واحد فعالیت کند و آقایان هاشمی و خاتمی از آن حمایت کنند و حزب مشارکت هم این را پذیرفته بود ولی با وجود توافق قبلی برخی دوستان پشیمان شدند.

- سعید نورمحمدی عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، در پاسخ به سوالی درخصوص بحث هایی درباره تبدیل جریان اصلاح طلب به 3 حزب سیاسی، گفت: بحث ادغام احزاب در یکدیگر بحث جدیدی نیست و قبلا هم توسط برخی اساتید دانشگاهی علوم سیاسی و برخی چهره های سیاسی با تجربه مطرح شده بود.

3حزبی شدن اصلاحات در حد ایده است وی با بیان اینکه اخیرا هم آقای خاتمی در پیامی به کنگره یکی از احزاب اصلاح طلب مجددا این پیشنهاد را مطرح کردند، تصریح کرد: این پیشنهاد هنوز تبدیل به یک جریان نشده است و در حد ایده است و عملا خیلی از احزاب در شرایط فعلی توانایی کار سیاسی را ندارند و صرفا در زمان قدرت است که می توانند سهمی از قدرت را برای دبیرکل شان بگیرند و در دوران رکود کار سیاسی به دلیل نداشتن بدنه و گفتمان عملا به محاق می روند.

  تعدد فعلی احزاب از بی حزبی آسیب بیشتری دارد نورمحمدی ضمن بیان اینکه به لحاظ تئوری های تحزب، تعدد فعلی احزاب از بی حزبی آسیب بیشتری دارد، خاطرنشان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار بود اصلاحات تک حزبی شود ولی عده ای پشیمان شدند

قرار بود اصلاحات تک حزبی شود ولی عده ای پشیمان شدند