مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 15:422022-03-02سياسي

تلاوت نماینده کشورمان در دومین شب مسابقات بین المللی قرآن کریم


دومین شب مسابقات بین المللی قرآن کریم با رقابت شرکت کنندگان بخش های بزرگسالان دانش آموزان و روشندلان پی گیری می شود و امشب نماینده کشورمان در رشته قرائت به روی جایگاه می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس دومین شب مسابقات بین المللی قرآن کریم با رقابت شرکت کنندگان بخش های بزرگسالان دانش آموزان و روشندلان  پی گیری می شود.

تلاوت هادی موحد امین نماینده کشورمان در بخش اصلی این رقابت ها مهمترین اتفاق امشب است و وی باید تا پایان رقابت ها و اعلام نظر هیأت داوران منتظر بماند.

اسامی شرکت کنندگان در دومین شب مسابقات بین المللی قرآن به شرح زیر است.

شرکت کنندگان بخش اصلی مسابقات در بخش اصلی مسابقات حمزه فعزی از آمریکا در رشته حفظ، موسی سفانی از الجزایر در رشته ترتیل، محمد وجاهت رضا پاکستان در رشته قرائت، عمان عادل علی از  اوگاندا در رشته حفظ، حمزه محمد المعصراتی از لیبی در رشته ترتیل و هادی موحد امین از جمهوری اسلامی ایران در رشته قرائت به روی جایگاه می روند.

اسامی شرکت کنندگان بخش دانش آموزی و نابینایان در بخش دانش آموزی محمدصادق محمدی از افغانستان در رشته قرائت، صو ابراهیم از ساحل عاج در رشته حفظ و صالح احمد تکریم از بنگلادش در رشته حفظ با هم رقابت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاوت نماینده کشورمان در دومین شب مسابقات بین المللی قرآن کریم

تلاوت نماینده کشورمان در دومین شب مسابقات بین المللی قرآن کریم