مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 15:372022-03-02سياسي

زمان برگزاری یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر اعلام شد


رییس کارگروه سامانه مد و لباس گفت: یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر؛ 28 تیرماه همزمان با روز حجاب و عید غدیر به عنوان جامع ترین خط کش در وضعیت آینده مد و لباس ایران برگزار می شود.

- سیدمجید امامی رییس کارگروه سامانه مد و لباس، در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با اشاره به زمان برگزاری دقیق یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر، اظهار داشت: جشنواره یازدهم فجر، به عنوان جامع ترین خطکش در وضعیت شناسی و آینده سازی مد و لباس کشور، 28 تیرماه همزمان با روز حجاب و عید غدیر در برج میلاد برگزار می شود.

وی افزود: در دوره یازدهم جشنواره مد و لباس فجر، بخش همایش علمی تخصصی سبک پوشش اسلامی اضافه شده است؛ همچنین رویکرد بخش رقابتی جشنواره در حوزه طرح و دوخت است؛ به عبارت دقیق تر، همه عرصه های پوشاک و ملزومات را در بر می گیرد و آثار برگزیده با نگاه ارتباط با صنعت و تلفیق شاخص های عفیفانه، سالم، مقرون به صرفه و دسترس پذیر بودن انتخاب می شود.

رییس کارگروه سامانه مد و لباس در ادامه گفت: دبیر همایش برعهده خانم یاقوتی است که او از اساتید برتر حوزه طراحی پارچه و دوخت در دانشگاه کشور به ویژه دانشگاه الزهرا به شمار می رود.

در بخش غیررقابتی جشنواره، به حوزه اقوام، توجه کاربردی خواهد شد و ما نگاه مان این است که لباس اقوام باید در لباس اجتماعی بانوان که معروف ترین آن چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان برگزاری یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر اعلام شد

زمان برگزاری یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر اعلام شد