مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 15:372022-03-02پزشكي

گاز گرفتگی سگ های ولگرد در اردستان افزایش یافته است


مسئول مرکز بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: وضعیت گاز گرفتگی سگ های ولگرد در شهرستان اردستان افزایشی است که مسئولان و متولیان مربوطه باید برای ساماندهی اینگونه حیوانات برنامه ریزی دقیق تری داشته باشند.

- ابوالفضل میرابوطالبی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: رسالت بهداشت محیط بازدید از مراکز تهیه و توزیع امکان عمومی و بررسی وضعیت آنها و همچنین بررسی و رسیدگی به شکایت های مردمی از طریق سامانه 190 و نظارت بر نحوه دفع زباله های عمومی و عفونی و نحوه دفن فاضلاب و نظارت بر کیفیت آب آشامیدنی است.

وی با بیان اینکه در یک سال گذشته تاکنون 3600 بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و 2480 بازدید از اماکن عمومی و 864 بازدید از اماکن بین راهی انجام شده است، افزود: از این تعداد بازدید 134 واحد به دستگاه قضایی معرفی و 422 مورد اخطاریه بهداشتی دریافت کردند.

مسئول مرکز بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان اردستان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 47 واحد به دلیل تخلف بهداشتی مشمول پلمب شدند، تصریح کرد: بیشترین تخلفاتی که در رستوران های شهرستان مشاهده شده استفاده از زعفران های تقلبی بوده است.

همچنین استفاده رنگ های غیرمجاز در قنادی ها و فروش محصولات غیرمجاز و تاریخ گذشته در فروشگاه های مواد غذایی بیشترین تخلفات بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز گرفتگی سگ های ولگرد در اردستان افزایش یافته است

گاز گرفتگی سگ های ولگرد در اردستان افزایش یافته است